Toute la culture sénégalaise, l'expression des jeunes sénégalais, le sénégal vue en profondeur. |
|
| Salif Keita | |
| | Auteur | Message |
---|
sistersandrine Co-Admin
| Sujet: Salif Keita Ven 15 Juin 2007 - 13:52 | |
| | |
| | | julie .:::|| ami ||:::.
| Sujet: Re: Salif Keita Ven 15 Juin 2007 - 15:26 | |
| ooops j'avais pas vue que la femme de ménage était passé par là !!!!!
Super ta vidéo | |
| | | sistersandrine Co-Admin
| Sujet: Re: Salif Keita Ven 15 Juin 2007 - 15:57 | |
| | |
| Sujet: Re: Salif Keita Ven 15 Juin 2007 - 16:01 | |
| lol ! J'ai pas fait le tour du forum , y a encore beaucoup de choses que la femme de ménage a aspiré ? | |
| Sujet: Re: Salif Keita Ven 15 Juin 2007 - 16:05 | |
| | |
| Sujet: Re: Salif Keita Ven 15 Juin 2007 - 16:09 | |
| je ne me souviens plus de quoi il s'agissait. Y a-t-il un fantôme ici, qui se souvienne du sujet ? Il faut s'adresser aux fantômes maintenant !!! | |
| Sujet: Re: Salif Keita Ven 15 Juin 2007 - 18:54 | |
| - julie a écrit:
- Y a-t-il un fantôme ici, qui se souvienne du sujet ? Il faut s'adresser aux fantômes maintenant !!!
Les fantômes, la femme de ménage les a virés, alors faut pas compter sur eux pour dire quoi que ce soit!! Je sais qu'il y avait des vidéos, celles de la femme avec ses gros yeux, du contortionniste, du papy avec sa tête de popey....Et je viens de me rappeler aussi qu'il manque le sujet sur les dominos, "quelle horreur!!", le pyton,....Bon, ben y'a plus qu'a se remettre au travail!! | |
| Sujet: Re: Salif Keita Ven 15 Juin 2007 - 21:29 | |
| | |
| Sujet: Re: Salif Keita Ven 15 Juin 2007 - 21:29 | |
| | |
| Sujet: Re: Salif Keita Ven 15 Juin 2007 - 21:35 | |
| | |
| Sujet: Re: Salif Keita Sam 23 Juin 2007 - 15:40 | |
| Paroles de la chanson BOBO Ni doni diya na kô lô i te nimissa, i te nimissa, i te nimissa Ni doni goya na kô lô, i di nimissa, i di nimissa, i di nimissa Ni doni diya na kô lô i te nimissa, i te nimissa, i te nimissa
Kanu gno, furu gno, ki ye kuma fo tugna le là A fô, ni te na saramaya fè a fô, ki ye kuma lô tugna n'fâ A fô, ne te na sigi gnoya fè, à fo, Kana kè maloya là, maloya, maloya ma Yo kana kè maloya ma, maloya, Haaa maloya ma Yo kana kè maloya ma Aah ni doni goya na ko lô, maloya ma Alla ba to nimissa le ma, mô lou Alla ka na mô nimissa, i ba don nimissa ko lô, A bi bila kelena miri là, o doun te mô gogna fèna
I kana dji mô là, mô no tè, ma beauté I fa no lo dji, i kana dji mô là, mô nô tè, ma beauté
Fa no lo dji, i kana dji mô là, mô nô tè, ma beauté
Makôno, makôno, makôno, makôno ye few Gni le le fè, i ma don i duma gné
Marifa dâ tè na, oh te bunssan là, bunssa te kô, mâ forçé, oohh ni lâ kanu le lô Fâma Alla, Alla le dyagnè le da, a ki dyagnè, haa Alla le lô i dyagnè
Yarabila là, ka yaraba là,oh ah ne le yarabila deni la, Ah mô fila kelena miri lô dô ma gnina dô kô, i ye Alla le lô i dya la gné
Fa no lo dji, i kana dji mô là, mô nô tè, ma beauté Fa no lo dji, i kana dji mô là, mô nô tè, ma beauté
ça fait du bien d'être amoureux, aimé, heureux
Me dya na kuma fô, kâ dya na fini don, ko gnè dya na kolou kèla, mâ se dya na ko ni bè kèla Ni gnè la là furu gno bèrè ka, ne be gnina o bè kô Kanâ gnina kô iye Alla le lô i diya là gné
Alla mana mi kè i kana dji mô là, mô nô tè, ma beauté Alla mana mi kè i kana dji mô là, mô nô tè, ma beauté
Makôno, makôno, makôno, makôno ye few, (i di nimissa) Gni le le fè,(i di nimissa) i ma don i duma gné Ni doni goya na kô lô, i di nimissa,gni le le fè, i di nimissa, i ma don duma gné, i di nimissa
Chérie tu me fais bobo, bobo, bobo duma gné Bobo, chérie tu me fais bobo, bobo, i ma don duma gné Bobo, Chérie tu me fais bobo, bobo, bobo duma gné Chérie tu me fais bobo, bobo, bobo duma gné
Alla mana mi kè i kana dji mô lâ, mô nô tè, ma beauté
Chérie tu me fais bobo, bobo, aaaaahn..... Désolée, je n'ai pas trouvé la traduction en français, ni de vidéo, mais j'ai trouvé 1 endroit où vous pouvez en trouver 1 extrait....http://www.virginmega.fr/default.aspx?RefererId=65&BannerId=1&FicheTitre=100979604
| |
| Sujet: Re: Salif Keita Dim 24 Juin 2007 - 7:15 | |
| | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Salif Keita | |
| |
| | | | Salif Keita | |
|